Oct 3, 2012

Sedihnya hatiku

Sedih hati aku ni tak hilang-hilang lagi..
Aku dapat rasa semua orang pun sedih..
 
Walaupun takde kena mengena ngan aku tapi macam dapat rasa kesedihan kawan aku sekarang
Tiba-tiba orang yang kita sayang pergi tak kembali lagi
Macam mana nak bagitau kat anak yang ayah dia dah takde lagi..boleh ke nak buat budak sekecil tu paham..
 
Tak dapat bayangkan kalau situasi tu berlaku pada aku
Semoga jeeranuch tabah..
 
Semoga aku tabah menghadapi kerja2 mendatang tanpa jeeranuch nanti atau dengan jeeranuch yang baru,yang mungkin dah tak sama macam dulu..
 
 
R.I.P Boy..
 
 

Followers