Feb 5, 2012

sebulan


Bawak budak kecik ni pegi cucuk hepatitis b.
dah sebulan dah anak mummy ni..sekejap je masa berlalu..

tapi kalau dia meraung aku plak yang meroyan bila la nak besar budak ni!!!

1 month:
fira dah pandai senyum (menangis memang dah lama pandai)
kalau menangis,dukung letak kat bahu tepuk sikit2 nanti diam.tapi diam sekejap je..

fira suka tidur mengiring.penat tegakkan,nanti senget balik..takpe la nak,asalkan ko selesa

tak kisah hisap susu dalam botol(tiba2 teringat tajuk cerita anu dalam botol), tak kisah hisap puting..tapi mula2 tu amik masa sikit sebab fira macam merasa dulu puting tu,lepas tu bila dah ok terus hisap laju2..hehe

suka sangat nak hisap jari,geget nanti baru tau

update aku plak:
ayam dah boleh makan,daging pun dah boleh..telur tak boleh lagi.seafood tak berani nak try..

kadang2 curi minum air sejuk..hehe.tapi tak berani buat selalu..

ok,budak kecik dah start menangis dah..




Followers