May 14, 2011

Minggu ke-7

Sekarang ni baru nak masuk minggu ke-7 ..

tapi perut dah besar semacam,macam dah 3 bulan plak(kawan yang cakap)..hehee
lagi-lagi kalau lepas makan..

sekarang ni memang makan banyak..
kul 8 dah sarapan,kul 11 lapar lagi..lepas tu kul 2 dah lapar balik..petang wajib makan..malam pun makan lagi..tengah malam nak tidur pun kena makan,kalau x kelaparan xbolehla nak tidur..

nampaknya suami aku kenalah prepare duit lebih untuk beli makanan..hehe


Followers