Apr 29, 2011

2 line!!!

seronokkkknyeeeeee!!!!!!

alhamdulillah ^_^

Kita tak tau bila masa kita akan tiba

Suka baca blog ni..

http://aidaryzal.blogspot.com/

peringatan untuk diri sendiri juga

kita tak boleh duga hati orang,sayang ke kat kita sampai bila-bila

kita tak boleh cakap,"family aku takde berpecah belah,takkan la jadi kat aku"

sebab semua ketentuan tuhan,hati dia berubah pun ketentuan tuhan

aku tak cakap suami aku jahat,akan tinggalkan aku..tapi aku tak tau bila dia akan berubah,sayang dia akan sama ke sampai bila-bila

tapi buat masa sekarang,aku bersyukur dikurnia kan suami macam dia dan semoga dia tetap sama seperti sekarang sampai bila-bila

tapi kalau satu masa nanti dia berubah,sekurang-kurangnya aku tau masa aku dah tiba

Followers