Mar 26, 2011

Alhamdulillah ^_^

Sekarang en.laki aku dah xpayah meredah jammed(sampai 1 jam) ke tempat kerja or balik dari kerja

dah tak payah lagi meredah 2 tol pergi dan balik..

aku pun tak payah lagi pergi awal-awal(pukul 7pagi dah sampai lab,padahal masuk kerja pukul 8pagi)

balik pulak dah tak payah la aku nak balik lambat-lambat tunggu en.laki amik..

habis kerja pukul 5ptg tapi keluar dari lab pukul 7ptg..

disebabkan tunggu lama en.laki dalam lab tu harusla aku buat kerja(tipu,sebenarnya main internet..kui kui)


sebabnya...


kilang tempat en.laki kerja dah berpindah dekat ngan tempat kerja aku..

bertuahnya aku rasa..


mau tak bertuah,dulu tak pernah terfikir pun yang tempat kerja en.laki akan berpindah dekat ngan tempat aku kerja..

ingatkan sampai ke tua la en.laki tu akan meredah jammed kecuali kalau berpindah tempat kerja,tu pun x tentu lagi akan dekat..


saper kata aku tak pernah dapat lucky draw,aku dapat en.laki..en.laki la lucky draw aku..hehe ^_^



Followers