Mar 26, 2011

Alhamdulillah ^_^

Sekarang en.laki aku dah xpayah meredah jammed(sampai 1 jam) ke tempat kerja or balik dari kerja

dah tak payah lagi meredah 2 tol pergi dan balik..

aku pun tak payah lagi pergi awal-awal(pukul 7pagi dah sampai lab,padahal masuk kerja pukul 8pagi)

balik pulak dah tak payah la aku nak balik lambat-lambat tunggu en.laki amik..

habis kerja pukul 5ptg tapi keluar dari lab pukul 7ptg..

disebabkan tunggu lama en.laki dalam lab tu harusla aku buat kerja(tipu,sebenarnya main internet..kui kui)


sebabnya...


kilang tempat en.laki kerja dah berpindah dekat ngan tempat kerja aku..

bertuahnya aku rasa..


mau tak bertuah,dulu tak pernah terfikir pun yang tempat kerja en.laki akan berpindah dekat ngan tempat aku kerja..

ingatkan sampai ke tua la en.laki tu akan meredah jammed kecuali kalau berpindah tempat kerja,tu pun x tentu lagi akan dekat..


saper kata aku tak pernah dapat lucky draw,aku dapat en.laki..en.laki la lucky draw aku..hehe ^_^



Mar 20, 2011

Bersedia ke??

Libya pulak kena serang..
sedihnya..
tsunami,gempa bumi,pemanasan global..
perang sana..perang sini..
ramai mati..
bumi semakin musnah
kiamat semakin dekat..
bersedia ke kita,bersedia ke aku...??

Jemput-Jemput ikan bilis+daun bawang

Hari ni aku ngan suami sarapan jemput-jemput.

bahan-bahan:
tepung gandum
ikan bilis
daun bawang (dipotong2)
bawang besar(potong dadu)
lada(hiris)
air panas
air sejuk

cara-cara:
campur kan semua bahan-bahan.(senang jer kan..hehe)



goreng sampai kekuningan


.
.
.
.
.


makan dengan sambal belacan(macam aku..heheee) or sambal telur (macam suami)..ditambah dengan minum air teh o panas.umppppphhh.sedap^_^

sampai rasa nak makan jemput-jemput je ari ni tak payah masak untuk tengah hari :P


sambal telur(untuk orang yang takut pedas macam encik suami tersayang :P )



sambal belacan (untuk orang yang berani dengan tahap kepedasan yang tinggi macam aku :P )




Mar 16, 2011

Senang jer!

La,macam tu je ke..senang je la kalau macam tu..

Mar 15, 2011

owhhh..

Lepas ni nak senyum je.. ^_____^

dulu bila orang cakap macam tu aku buat xtau je sebab baru sorang,
tapi ni bila dah ramai cakap macam tu,rasa2 lepas ni kena senyum je macam orang x betul..

"kalau x kenal rapat nampak macam pendiam,sombong+berlagak(lagi2 bila x senyum memang stok2 nak kena sepak),tapi bila dah rapat baru tau banyak cakap+suka buat lawak bangang rupanya"

wahahaha..yeker aku macam tu..

Followers