Aug 16, 2010

Sahur..sahur..sahur

Akhirnyaaaa...
ari sabtu ari tu..
dptla jgk kami duduk serumah...
walaupun janjinya awal bln 8 dah setel suma, tapi ni dah pertengahan bln 8 baru nak siap..
terpaksalah berpindah rumah waktu bln puasa..
letihnya xtau nak ckp..
ni pun x siap kemas lagi..
smlm first time aku masakkan laki aku mknn utk bersahur..
klu sebelum ni, mak mertua yg msk, aku tolong2 ape yg patut..
tp ari ni aku yg masak(mood bangga)
masak tu mksud aku panaskan mknn2 dlm microwave..hehehe
makanan yg dipanaskan adalah lauk2 berbuka mlm tadi...hehehehe
sian la laki aku..huhu
xpela, 1 ari je k..
sahur ari ni syg msk lauk yg best2 yek incik suami.. :D
*ikan msk sambal tu kategori lauk yg best kan..kan..hihi*
alasan logik:rumah bersepah, x siap kemas lg..mcm mana mood memasak nak muncul..lgpun xde brg2 dapur mcm mana nak masak..
p/s: nk panaskan lauk tu pun aku bgn pukul 4 pg tau.. :D

Followers