Aug 8, 2010

Anniversary+farinashop+mak leha


tima kasih pada incik suami utk ini..




mcm mana la aku bleh terlupa plak..huhu.

memang x ingat langsung.masa dia bawak adiah ni, still tertanya2 sebab ape..
terpaksa la tanya sambil guna ayat ni:

"daling knape ni tiba2 bagi adiah?? oo, nk kawen lain ehhhh??cpt ckp!!!ke anniversary kawen?kan kte baru kawen..ke sbb 13.07 ari tu birthday daling??tp nape bagi syg adiah?sory, syg bagi daling patung katak je..(mulut bebel2 sambil bukak adiah, incik suami plak ngk aku sambil senyum2..die ingt aku buat lawak ke??aku serius ok time tu..harap maklum :P )

dah bukak kotak tu baru la teringat, 31.07 tu anniversary kami ke-3..
terharu ok(suami i ni suka buat suprise smpi i terharu biru..sbb tu aku syg die..hehe)
touching ok! die plak yg igt, aku ni x igt langsung..lagi2 ble nmpk rantai tu...ari tu aku merengek2(sbnrnya paksa) die blikan rantai tu..hehe.x sangka plak dpt awal..suker2 ganda 23(kebabom) prnah dgr ini kat sinar fm tak? :))


*entri ni dibuat selepas 1 minggu dan 1 ari berlalu..dah kawen ni memang sibuk le, ditmbah2 plak aku dah ade farinashop.. :)) *



*farinashop tu saya yg punya ^_^!!LETS SHOPPING & BUY WITH US!!! =)) *


seronok rupanya berniaga ni..
mcm2 org aku kenal..
ada yg suruh bungkus cantik2 nak bg adiah kat member la..
ada yg bli 4, 5 helai sampai aku terslh bagi baju(careless ok!!pastu bagi die free je la baju yg salah tu sbb salah aku..rasa nak lempang diri sendiri je time tu, mcm mana la bleh salah bagi customer baju plak kan.huhu)
skrg aku memang berhati2, cek 5, 6 kali order customer sbb tkt salah lagi..

ada yg dah janji dah bank-in duit, sampai sudah x jgk bank-in..

macam2 la..tapi seronok ble ngk duit yg masuk ke akaun aku..hehe =)
alhamdulillah, syukur sgt2..semoga rezeki kami lebih melimpah2..

tapi yg xbestnya aku dpt tau makcik aku sakit..sedihnya ngk die dlm keadaan mcm ni...huhu

semoga cepat sembuh... :((


Followers