Jun 10, 2010

saya dah kawen!!!

mulai ari ni nak ubah sikitla. slalunya guna perkataan aku, tapi lepas ni nak tukar jadi saya plak..
motif?? nk nmpk comel dan lemah lembut gemalai..

saya dah kawen..saya dah ade suami..
saya miss husband saya..
husband saya jauh..nun di sana. sian saya ditinggalkan nun di sini..uhuk2 (harap maklum, ni nanges bkn batuk)
saya di sini sebab saya malas nk kemas2 kat umah mak mertua kat kajang...ahak2..
suami saya pun kata xpe, rehat2 je dlu..
nant dah abis mjlis kat rumah die baru la sibuk2 berkemas..
ciri2 pembuli dah ade pada awak yek incik suami..
patutnye awak sorang2 je yg berkemas, saya duk goyang kaki dpn tv..hihihh


saya ni mcm bdk2 kan..
saya nk jadi matang la..mcm mana nk jadi matang ek?? geget2 kaki sendiri bleh buat saya matang x?? :P
tapi..xperlu la matang dibuat2..biarla saya begini, dan matang mengikut arus usia..
kang dah tua baru nak perangai budak2..dah x bleh bezakan mana nenek mana cucu..haha(ok, saya syok sendiri, sendiri buat lawak..sendiri gelak)

p/s: sabtu ni mjlis di rumah keluarga mertua ^_^


Followers