Mar 18, 2010

Contest..

Aku menang contest lagi..
contest pasal surat cintan daling utk aku..
Daling jiwang..frogy pndai jiwang ke??haha

daling, kte suka jek usik2 kamu, sbb suka kamu gelak.. ^_^
gelak memang stok2 yg x hengat punya la..
(sori yek klu2 kamu terasa selama ni..cewah, baik x kte..heee :D)
daling frogy..msti kamu ngah gelak kannn..kann..haha
kte tulis ni pun smbl senyum2..hehe
xbleh la gelak kan, kte blum(xnk) giler lagi gelak sorang2..
kla, mls la nak merepek pasal kamu..
boring la..asik kamu, kamu, kamu..
ehem2 daling, bleh x carikan petunang no.2 utk kte..*smbl kenyit2 mata wlpn kamu x nmpk*
ahaks..

Thanks kak tasha utk hadiah yg bakal muncul tiba..
<boleh klik ini>

Thanks jgk utk hana ^_^
hadiahnya dah lama smpi..

ngah taip2 pasal hadiah ni tetiba plak ade kumbang msk bilik aku
kumbang binatang yek, bkknnye kumbang lelaki..
kumbang kot..duk terbang2 kat lmpu..
nak kata lipas bkn lipas..
lgpun lipas suka trbg2 kat lmpu ke??
tgk lama2 pun seyes x kenal binatang ape ni...
besar plak tu, ade sayap, bdn mcm keras jek aku ngk..
sambil taip2 ni mata asik pndang atas kat lmpu je, sbb tkt die tetiba dtg kat aku..
hello kumbang..i bkk tingkp bukan utk u la..
eeee..tkt la..
ummi ni, time tragis2 mcm ni la die xde kat umah plak..
g dating la, ape la..nymph tau..
klu die ade bleh aku suruh die halaukan..
aku try tutup lmpu die jatuh..
tp tkt la nak halau keluar dari bilik..
mcm besar jek aku ngk..
kang skali die terkam nya aku lepas tu gigit leher aku mcm mana?? (imaginasi lebih2)
eeee..tktla..
aku bkk lmpu, die gi kat lmpu tu blk..
aku tutup lampu, die jth lagi..
pastu aku bukak tutup, bukak tutup itu lampu biar die penat..hahaha
mcm mana aku nak tido ni weiiii..
tkt la..

nmpk x binatang tu??
bsr kannnn..uuuuu, tktnye..

ummiiiiiiiiiiiiiiiiiii..aku nak tumpg tido kat blk ko mlm ni!!!!!!!!!!!





Followers