Mar 28, 2010

CONTEST : Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100..



contest ni dicontestkan oleh lelaki ini..sila klik gmbr yek ^_^

Tarikh tutup penyertaan ialah pada 30.04.10

byk masa lagi jika mau join..ayuh kamu suma beramai2 join..sebab adiah nya, waduh2..(lempang diri sendiri sebab xtau nape tiba2 nak ckp begitu)

HADIAH:

Tempat pertama akan menerima RM100 terus ke akaun anda

Tempat kedua akan menerima RM50 terus ke akaun anda

Tempat ketiga akan menerima RM30 terus ke akaun anda

Tempat keempat & kelima akan menerima saguhati sebanyak RM10 terus ke akaun anda.

sila baca dengan penuh perasaan entri aku kat bwh ni spy korang dpt feel mcm yg aku rasa..hahaha :D

kalau aku ade rm100????
memandangkan skrg ni aku ber mood kan kawin..
ada lg 2 bulan lebih..(gle sekejap)


jadi rm100 tu aku nak gunakan utk majlis kawin aku..

dlm kepala otak aku ni xde benda lain melainkan mlm pertama..ahaks..(mak, sila lempang anakmu..pelan2, jgn kuat2 sakit..huhu)
haha..memain jek ye korang2 :D

rm100??
utk mjls kawin??
bleh aje..utk duit tol pengantin lelaki..(rasanya adat kat johor je, betulkan saya klu salah)
duit tol itu adalah dimana(skema di situ)
sblm pengantin lelaki naik pelamin duk bersanding ngan pengantin pompuan comel(aku)..
harusla ade org2 yg menghalang..
jadi duit tu la yg pengantin lelaki akan guna utk byr org2 yg halang dia dari duduk bersnding..
lepas je org2 tu dirasuah(diberi upah)sikit setiap seorg..
bygkan ada 100 org duk menghalang..
sorang dpt singgit..(kira ok la kan)
barula diaorg bagi pengantin lelaki duduk ngan pengantin pompuan sama2..

so lepasla duit tol bakal laki aku..

bwh ni contoh mcm mana duit tol tu dimintak..rmi2 duk kat pelamin..sian pengantin laki klu xdpt duduk..(andaikan ini terjadi pd aku, so en. lelaki ini sila kasihan sama saya..hehe)

*picture credit to kamu :)).tq*

ayat pertanyaan: nape aku sibuk2 nak tolong bakal laki aku plak kan..duit tol biarla die cari sendiri..

ayat perjawapan: mstila aku kena tolong..kang dia x dpt byr(imaginasi aku je ni), dah aku kena duk sorang2 plak kat pelamin tu..kan naya je tu..huhu.

motif: aku x sabo nak duk berdua2an di atas pelamin..ahaks

pastu aku akan heboh2 kan pada dunia yg duit tol mjlis kawin aku ditaja olehhhhhh <lelaki ini> :D

sekian..dari saya ^_^
p/s: ayat2 gatal cthnya mcm mlm pertama la, x sbr nak kawinla..tu suma rekaan semata2..penyedap cerita semata-mata.. =))



Followers