Feb 4, 2010

Blog ku

Wahai si blog..
Rindu pulak mau edit2 kamu..
Mentang2 la baru berubah wajah..
Mcm comel jek kamu skrg..** bleh x, sy nak puji diri sendiri..hehehe**
Tapi blum cukup sempurna lagi..
Nanti mlm ni la akan sambung edit2 kamu..

Kisah ari ni???
Pergi keje, balik keje..sblm balik rumah lepak mkn2 kat beranang cafe ngan si bengong2..haha
Si bengong= Arin, Fariz, Bug, Ummi &..... Rizqi..haha
Suka jek main2 ngan rizqi, sbb dia x tkt org..
Nak kcu dia tido pun xpe, x de nya nak nangis2..bagus2
Bagus utk didera klu mcm tu..hihi
Mcm best jek ade anak kan..
Daling......nak anak!!!!!
Blum kawin bleh ada anak x??? hahaha

Tadi ngk facebook sape ntah..
Ngk2 gmbr die..
Pastu ade la satu album tu..
Mula2 gmbr diaorg kawin, pastu last skali bhgn album tu ada gmbr kubur..
Paham la aku yg tu kubur arwah isteri die..

Terus mcm terkedu, pastu terpikir..
Mcm mana klu satu ari nanti org yg aku syg pergi dlu..
Tak kira la..mak aku ke, tunang aku ke, adik beradik aku ke..kwn2 rapat aku ke..
Bersedia ke aku...setiap yg hidup kan pasti akan pergi..
Sedihnyeee..

Klu mak aku...
Dgn sape lagi aku nak panggil mak...
sape nak borak2 ngan aku cte pasal mkck aku yg tu, mkck aku yg ni...
cte pasal adik2 aku..
Slalu nya awal bulan aku tepon xpun mesej..
"Mak, along dah masukkan duit"
klu balik johor, nampk ada brg2 mak aku mcm best skit ke..
mula la aku pujuk2 mak aku bagi brg tu kat aku..
contohnya mcm tudung mak aku ke..lipstic mak aku ke..
bukannye xde duit nak beli, cuma rasa nak bermanja ngan mak aku..
aku rasa mcm best je guna brg2 yg die dah pernah guna..hehe

Klu tunang aku..
dgn sape lagi aku nak manja2..
slalunya nak gi mana2 aku suruh dia drive.
aku tkt la nak bwk keta..
aku tkt klu aku bwk keta tu, pastu terlanggar org, org tu KO..
Sejak ble ntah aku fobia bwkketa ni..
byk sgt baca kat paper pasal accident kot..
Dgn sape lagi aku nak borak2 benda merepek, sengal2..
ade ke org tahan ngan perangai aku...

dah la xnak la bagi contoh2 yg lain, nanti aku nanges...huhu

tapi, klu aku yg meninggal dlu..
ada x yg sedih...
tapi x byk amalan lagi ni...

dah la..dah la..
xmau pikir lagi...

Kesimpulan yg tersimpul:Hargai la dia selagi dia ada di dunia..


Salam Sayang
~Rina~

Followers