Feb 21, 2010

Bela belaanku

wahhhwahh...aku ade bela belaannnnnn...sronoknye gue..
Bela belaan aku adalah IKAN..
Ada 3 ekor semuanya...
Nama ikan ni swordtail..
ekor die ade pedang wa ckp lu..
Gile ganas ikan aku ni, sama la mcm aku..hakhak
(yela tu..baru ngk cte sedih dah nangis)

next time nak bela kucingla plak..
Bela ikan dlu kasi besar..
Pastu bela kucing plak...
Kasi die mkn ikan2 ni..kejam2..hahaha





harganya rm5..bli kat karnival wow kat putrajaya
(belon panas dah xde masa aku pergi tadi..mcm best jek kan klu dpt naik belon tu...)

xnmpk sgt kan rupa bentuk ikan ni..
jadi aku pun grab kan la dari google..
mcm ni la bentuknya..


*mcm pedang x ekor die..awas kamu..haha*


*ni harga nya rm1.50 tapi dpt diskaun jadi rm1 ajork*
konon2 syg la kan kat ikan2 ni..
jadi xnakla die mati sebab x tahan ngan air paip yg ade klorin dan ntah ape2 tu..



*ni plak mknn die, rm2*

suma skali rm8..ok, sekian untuk pembaziran duit di hujung2 bulan


Ruangan komen memang sengaja di sorokkan.. ^_^




Followers