Dec 29, 2009

hempuk diri sendiri..ayarkkk!!!

yeye..aku tau aku kuat nanges, gembeng, cengeng dan sewaktu dgn nya...

rasa nak tampar diri sendiri jek..x de org nak hantar gi maybank pun nak nanges ke???lempang sedas dua das dlu..haha.

huhh..dah mintak tolong daling anta..x yah nak sibuk2 nak antar aku...huhhh lagi :p

(hebat kan daling sy, bleh plak nak tahan ngan sy yg suke nanges ni..malu2..hikhik)

aku ade cerita nak story ni....

Pada satu petang yg indah tapi x berapa indah..kira indah la jgk..(k, stoppppp it rinaaaa.. =)))

ada la satu hari tu...

aku kat sebelah pemandu..

pemandu tu daling...kitaorg ngah cari parking kat jusco...

tengah daling cari2 parking tu, aku cerita la kat die..

aku : " ari tu kan daling, syg gi kat mines, parking die canggih..ade lampu2..kalau ade keta kat tmpt parking tu lampunya merah, kalau xde keta kat ctu lampunya hijau..haaa, canggih kan.... (belagak gler..haha) "

daling senyum2...

aku : " ooo, dah tau eh "..sambil aku gelak2

daling : " kan syg gi ngan daling..hihi "

aku: waaaaa...rasa nak gelak guling2 pun ade...haha.

salam sayang
~ rina~

Followers