Dec 10, 2009

Baju Dinner

Yeye..dah dpt baju utk dinner..so, misi tercapai ^_^

x sia2 aku penat2 jalan kat pasar malam tu..
sape2 yg duk area cheras atau yg sewaktu dgnnya atau yg x sewaktu dgnnya msti tau pasar malam kat area tmn connaught tu kan..panjang gler pasar mlm nye...ramai gle org2..peniaga kat ctu ckp, pasar malam ni tutup kul 12 lebih.


tapi sumenya peniaga cina..disebabkan nak cari baju dinner punya pasal, terpaksala redah jugak..nasib baik la jumpa baju yg berkenan kat hati, kalau x buat penat jek..

tima kasih utk en.tunang sebab sudi teman.. ^_^

p/s: dah jumpa ini kat watson semalam...
harga =RM58.50 selepas less. Harga asal dalam RM70 lebih kot..mahal2, harap2 berbaloi2 la..harga kat guardian x cek lagi..lebih kurang la kot agaknya..

esok sampai ari ahad ade QC party kat A'Famosa resort..ermm, best ke ek???

tapi x kemas2 baju lagi ni ^_^

Followers